„Капитал“ и „Охридско лето“ – успешна приказна за врвни уметнички доживувања

Реномираниот бизнис магазин „Капитал“ беше медиумски покровител и на 58-то издание на фестивалот „Охридско лето“ што се одржа од 12.јули до 20.август 2018 година.

Информации за врвните уметнички доживувања што ги донесе „Охридско лето“ , како и реклами за настаните што се одржаа беа поместени во овој високо етаблиран весник, така што читателите навремено беа информирани за фестивалските случувања.

Освен во печатениот магазин, вести за фестивалските случувања беа објавувани и на он-лајн изданието на „Капитал“.

„Охридско лето“  во четириесетте фестивалски денови донесе  46 уметнички настани од светот на театарот и класичната музика, како и три изложби. Над 800 уметници од 27 земји во светот беа дел од годинешните културни збиднувања на најголемата музичко-сценска манифестација во Македонија  и регионот.  По завршувањето на годинешното издание започнаа подготовките за следното, а паралелено со тоа, се прави план и за јубилејното, 60-то издание кое треба да се одржи во 2020 година.