Кампања на Охридско лето – Со купување билет до поголем развој во културата

Со купување билет до поголем развој во културата. Ова е пораката што се испраќа со новата кампања на Охридско лето што од оваа година интензивно ќе се води се со цел да се зголеми процентот на продажба на влезните билети.

Публиката сака квалитет а за да се има светски познати уметници на сцена треба токму љубителите на уметноста да го испочитуваат нивниот настап. Нашата публика мора да почне да инвестира во сопствената култура. Мора да се има однос кон културата, велат од Охридско лето.
-Нашата цел е да го зголемиме процентот на продажба на влезните билети. Со купување на билет за настаните на Охридско лето се дава огромна подршка на културата и развојот на културните вредности. Со вакви заложби и во иднина ќе се промовира уметноста и културниот туризам и надвор од државата. Само на тој начин ќе го продолжиме градењето на културниот просперитет на државата, вели директорот на Охридско лето, Оливер Арсовски.
Од Фестивалот велат дека ваквата идеја е позитивно оценета од јавноста. Досега никој не одбил да купи билет. Платиле и оние кои по традиција добивале гратиси меѓу кои имало и стопанственици, директори, политичари. Странските туристи пак по традиција си купувале билети.